Tuggummi

Sovit första natten i huset, underbart.

Vaknade till en magnifik soluppgång, rött sken som spred sig över hela havet och färgade himlen och hela vår trädgård. Ljuset sken över mig och Simon där vi satt under täcket i Biblioteket och kurade med morgonkaffet. Fåglarna kvittrade och allt var bara..

PRECIS SOM VANLIGT eftersom

EDITH LIND THOOR var med.

Pill Pill Pill Pill KRASCH

ALLT ska hon pilla på det där barnet, ALLT ska hon dra ner, allt ska hon peta på, smaka på dra sönder knäcka banka på och..äta upp.

Jisses.

Men vi hade en underbar dag och 120 grisknorrar senare har vi båda sanslöst ont i händerna och handlederna, aj säger jag bara! Ont! Karpaltunneln skriker!

Vi somnade allihop på bussen ner till malmö igen, endast Edith var vaken, hon satt o spanade på allt o alla o folk undrade nog, där sitter en hel familj..o SOVER medan bebisen, den stackaren är helt övergiven...

Hem, hit till Malmö kom vi, Simon rusade till jobb och jag kan ju erkänna att det är typ LITE ensamt och tomt här med en madrass, 20 par skor och 4000 dammråttor som sällskap.


Snart är det Nu och öven om det är seeeegt som tuggummi...så är vi snart där :-)


Hej hopp



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, förlåt att jag skrattar men JAG VET HUR DET ÄR. Pillas ska det på allt! När Li hjälper till att städa så innebär det den TOTALA motsatsen.



Dessutom har ungj**eln haft den goda smaken att ärva MITT hetsiga humör? Liksom.. varför? Varför kunde hon inte bli ko-lugn och beskedlig som sin far. Nej, det är klart att hon måste bli vansinnig och alldeles, alldeles skogstokig när hon inte får PRECIS som hon vill PRECIS när hon vill det och alldeles precis, NU!



Men alltså, det är ju alldeles underbart, roligt och fantastiskt, när man tänker på det i efterhand, inte alltid precis just när det pågår. ;-)

2009-03-26 @ 21:20:00
Postat av: Mie

Inget dåligt sällskap med 4000 dammråttor!!

Skicka inte hit dom bara är du snäll...

Jag har tillräckligt och har lite svårt att tukta dom jag har nu häri mitt handikappade tillstånd.... Haha..



Jag har halv snöstorm.

Jag har inte sett nån fin soluppgång...

Postat av: Eleonor

Det är då du behöver sällskap av en söt isabellflicka?! Hihi..



Hon är fortf kvar i Skåååååååne, and still available! ;);)

2009-03-27 @ 11:14:12
URL: http://life-of-elle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback