IIIIIIIIIIiiiiIIIIIIIiiiiII ISBN

Nu har jag fått nummerna, det känns bara så häftigt, verkligheten börjar ta form, ISBN Nummerna är bara pricken över I.

Layout och text så gott som klara

Form är fortfarande frågan..

7 nya böcker på gång!

Känns mäktigt och beslutet att dela upp allt i lite mindre delar o få fler möjligheter kändes utmärkt.

TID är det som ska till men eftersom TID är min egen fokus gäller det BARA att fokusera rätt.


Vad skulle du vilja läsa som jag skulle skriva?

Om sanningen ska fram har jag faktiskt skrivit ett par grejer som jag kanske inte borde.

Nåja.


Snart är det Dax och Nu är det mat.

Hej


Kommentarer
Postat av: Mie

Jag vill se en bok av Carola med träning.

Balans i kropp och själ på Carolavis.

Jag måste komma ner snart....

Postat av: Therese

Hur man kommer i balans i kroppen, tex övningar med pilatesboll och sånt (helhet, harmoni också, inte enbart muskulärt liksom).

2009-05-05 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback