Kurs

På kurs med Kurt. Eller ja, med mig.

Djupa sanningar som bubblar upp till ytan, nej Fröken (Jag) kommer knappast undan..

Satt här en stund och slappnade av, fick en signal från ena pållen hemma med känslan, meningen och tanken...

Att någon annan håller på att göra intrång och kommunicerar med honom..han tycker det är skitjobbigt och han visade stress och sorg, aggression och ilska.

Men va fan..

Alla som känner mig, gått mina kurser eller vet hur Djurkommunikation SKA utföras VET också allt om Etik och Moral?? Eller???

Vem är det som klampar på min bro liksom?


Märkligt, och inte minst jävligt dålig stil.

Jag undanber mig detta!

Tack


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den siste idioten är inte född...tyvärr.

Etik och Moral går före allt annat, så är det bara!

Postat av: Lina

Så otroligt respektlöst.



Jag vill jämföra det med någon som står och sliter och bankar på dörren när man vill vara ifred på toaletten, fast ganska mycket värre.. så klart. Eller varför inte någon som kommer in och konverserar när man ligger i badet?



Alltid, alltid, fråga om lov innan man tränger sig på hos någon, oavsett hur många ben den går på.

2009-05-01 @ 18:54:09
URL: http://www.sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback